Tegenwoordig  dient alles efficiënter te worden ingericht, met CareAssist Online kunnen zorgverleners op gestructureerde wijze periodiek alle gewerkte uren en onkosten aanleveren en inzicht verkrijgen in hun complete werkrooster. Op dit moment worden mutaties en werkbriefjes in de meeste gevallen per e-mail, telefonisch of op papier aangeleverd. Het verwerken van de uren kost daardoor erg veel tijd en is foutgevoelig.

Bruto salarisspecificaties voor de medewerkers en facturen voor de ZZP’ers kunnen beschikbaar worden gesteld via de module Digitale loonstroken/facturen.

Een goede beveiliging is essentieel. Dit is gewaarborgd doordat gebruik wordt gemaakt van moderne technieken. De communicatie tussen server en cliënt is gecodeerd, hierbij wordt gebruik gemaakt van SSL.

Met CareAssist Online werkt u samen met alle zorgverleners aan een vorm waarbij beide partijen tijd besparen. Dit omdat voortaan samen het administratieve proces wordt uitgevoerd.

Gebruikersvriendelijkheid van de functionaliteit staat centraal. CareAssist Online is eenvoudig en voor elke gebruiker toegankelijk, iedereen kan er direct mee aan de slag.

Waarom CareAssist Online:
- Grote kostenbesparing op portokosten
- Digitale urenverwerking
- Actuele managementinformatie
- Besparing op de loonkosten (urenverwerker)
- Supersnel het rooster van de zorgverlener beschikbaar stellen
- Altijd en overal inloggen 24 uur per dag, 7 dagen per week
- Mutaties in het rooster eenvoudig online zichtbaar voor zorgverleners
- Geen ingewikkelde implementatie en altijd up-to-date
- Gestructureerde aanlevering van alle gewerkte uren/onkosten.